kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Heisann, kom opp i norsk muntlig og trenger litt hjelp til å komme igang.Tema er konflikt, og problemstillingen er : Hvordan søken etter identitet blir belyst i litteraturen.Jeg skal ta i bruk 3 teksterDopplerNaiv-SuperJa, vi elsker Noen gode råd for å sette igang?
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn?
Visum Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående?
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Skrevet 8. juni 2015 Videregående Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående? Videregående
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Skrevet 8. juni 2015 Videregående Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående? Videregående 3 trinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå