Gå til innhold

[Løst] Kaspersky Safe Money og Danske Bank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp installert Kaspersky Internet Security, inkludert Safe Money. Safe Money ser ikke ut til å like Danske Bank. Jeg får stadig feilmeldinger. Jeg har sjekket Danske Banks hjemmesider. De anbefaler blant annet Kaspersky. Så da burde det ikke være et slikt problem. 

I og for seg er det ikke et problem da jeg kan velge å åpne Danske Bank i et vanlig Chromevindu heller enn Kasperskys "sikre" Chromevindu, men om Safe Money bare er en tullefunksjon er det jo bedre å disable den. 

Noen andre som her testet Safe Money her og opplevd tilsvarende brukerproblemer eller vet om det faktisk gir noen ekstra sikkerhet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat: 

Hello everyone, 

We are deeply sorry for any inconvenience caused. 

This will be fixed in patch B, which sadly was delayed. As a workround you can try following:

1. Reinstall the application. This has a chance that redownloading patch A will apply it correctly and everything will work fine.

2. Change the registry:
- Disable self-defense and exit Kaspersky
- Open the registry key
(for 32-bit systems) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\KasperskyLab\AVP15.0.2\settings
(for 64-bit systems) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\KasperskyLab\AVP15.0.2\settings
- modify Ins_InitMode and set it to 1
- Run Kaspersky and enable self-defense

This should fix it. Please report your results.

Dette er gresk for meg, så da disabler jeg Safe Money inntil neste oppdatering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...