Gå til innhold

K70 Corsair Profile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at det er RGB du har?

 

Ganske sikker på at det er denne jeg har brukt ganske lenge: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=137114 Beste rainbow-effekten IMO.

 

Hvis du har oppdatert Corsair-programmet til nyeste versjon er det en "standard settings"-knapp med ganske smude innebygde effekter. Byttet nylig til å ha "Color Ripple" på slow, random colors. 

 

Jeg mener å huske at Barnacules har noen gode tips.

Lenke til kommentar

Regner med at det er RGB du har?

 

Ganske sikker på at det er denne jeg har brukt ganske lenge: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=137114 Beste rainbow-effekten IMO.

 

Hvis du har oppdatert Corsair-programmet til nyeste versjon er det en "standard settings"-knapp med ganske smude innebygde effekter. Byttet nylig til å ha "Color Ripple" på slow, random colors. 

 

Jeg mener å huske at Barnacules har noen gode tips.

jepp det er det jeg har.har også den nye drivern. skjekka litt på nette og fant en som hadde noe som han kalte for thunderstorm 2 den så nice ut. og lastet ned filen. men det er en prf fil og får ikke åpnet den.skal se litt på det du har linket.

Lenke til kommentar

fant en som hadde noe som han kalte for thunderstorm 2

 

Wooooow! Lasta den ned, må være den sjukeste fargeprofilen jeg har sett så langt. Takk for tipset!

 

 

det er en prf fil og får ikke åpnet den.

 

Corsair-programmet -> Profiles -> Import/Export Profiles -> Import -> Finn K70_Thunderstorm2.prf

Lenke til kommentar

 

fant en som hadde noe som han kalte for thunderstorm 2

 

Wooooow! Lasta den ned, må være den sjukeste fargeprofilen jeg har sett så langt. Takk for tipset!

 

 

det er en prf fil og får ikke åpnet den.

 

Corsair-programmet -> Profiles -> Import/Export Profiles -> Import -> Finn K70_Thunderstorm2.prf

 

Jo bare hygelig hehe. Bare synd at jeg ikke får importert den hehe. jeg har lastet ned filen men finner ikke filen når jeg skal importere den.

Lenke til kommentar

 

fant en som hadde noe som han kalte for thunderstorm 2

 

Wooooow! Lasta den ned, må være den sjukeste fargeprofilen jeg har sett så langt. Takk for tipset!

 

 

det er en prf fil og får ikke åpnet den.

 

Corsair-programmet -> Profiles -> Import/Export Profiles -> Import -> Finn K70_Thunderstorm2.prf

 

J jeg fant det ut nå hehe. tusen takk. jeg gikk inpå nedlastninger men den var ikke der men fant filen nå.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...