Gå til innhold

Bygger gaming pc Til under 12000kr Noen som har råd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes fortsatt det er noen rare valg her:

 

Kabinett og PSU er typiske eksempler på komponenter du kan ha lenge hvis du handler kvalitet.

Kabinettet du har satt opp er veldig "billig". Det er ikke spesielt godt bygd, det er ingen USB 3.0 i front og det medfølger bare en vifte (så du må iallfall kjøpe en til utenom). PSU'n du har satt opp er også rimelig low-end (og også dyr syntes jeg).

 

Skjermkortet er 290, altså ikke 290x og også for dyrt syntes jeg. 

 

SSD er heller ikke smarteste valg.

 

Alt i alt syntes jeg dette ble for dyrt ift hva du får. Må du kjøpe alt på Multicom da? Det er jo flere nettbutikker som har fri frakt, og Dustin har fri frakt ved ordre over 3K. CDON har som regel lav frakkost. Du kan mixe det opp litt kanskje med forskjellige butikker.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Syntes fortsatt det er noen rare valg her:

 

Kabinett og PSU er typiske eksempler på komponenter du kan ha lenge hvis du handler kvalitet.

Kabinettet du har satt opp er veldig "billig". Det er ikke spesielt godt bygd, det er ingen USB 3.0 i front og det medfølger bare en vifte (så du må iallfall kjøpe en til utenom). PSU'n du har satt opp er også rimelig low-end (og også dyr syntes jeg).

 

Skjermkortet er 290, altså ikke 290x og også for dyrt syntes jeg. 

 

SSD er heller ikke smarteste valg.

 

Alt i alt syntes jeg dette ble for dyrt ift hva du får. Må du kjøpe alt på Multicom da? Det er jo flere nettbutikker som har fri frakt, og Dustin har fri frakt ved ordre over 3K. CDON har som regel lav frakkost. Du kan mixe det opp litt kanskje med forskjellige butikker.

Har handla nå. 4690K, GTX970 2x8Gbramm, XFX 750W PSU. Tror det bir bra.. Sjekka litt på andre sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...