Emma Fjeld Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Hei peepz! Jeg har altså kommet opp i Engelsk muntlig idag,tenkte å øve i helga men veit ikke hva jeg skal gjøre. Får tema/problemstillinga på mandag, aner ikke hva jeg kan gjøre for å forberede meg mest mulig til mandag/tirsdag. Er det noen som har tips? Er veldig sjenert jente, så det å snakke er litt fælt haha. Hater å være muntlig, hvertfall stå foran folk..
NU`er Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Om du er er forholdsvis trygg på det faglige kan det være en ide å øve på å fremføre, enten forran speilet, familie eller andre ( i verste fall skype) for noen du føler deg trygg på. Det interessante er at jo tryggere man føler seg, eller om man klarer å late som det, jo bedre går det.
Emma Fjeld Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Skrevet 29. mai 2015 jaa er sånn passe trygg. men er jævli kjett å lese hundre sider
Quote Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Pass på at du klarer å snakke greit om det faglige/pensumet. Øv gjerne på tekniske ord/definisjoner, hvis det kan være aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå