Gå til innhold

Får ikke ladet opp samsung galaxy s2


Anbefalte innlegg

Batteriet hadde vært dårlig en stund, og jeg har måttet ladet telefonen ofte. Men er om dagen var det helt utladet og så ville det ikke ta strøm i det hele tatt.... jeg har kjøpt nytt batteri men får ikke ladet opp dette heller!! Jeg har også kjøpt meg ny telefon, men skulle veldig gjerne fått liv i den gamle telefonen slik at jeg kan få over bilder og diverse som er lagret her..... Finnes det en måte (en lader) som kan lade opp batteriet uten å ha det i telefonen kanskje? Mistenker at det kan være noe med kontakpunktet lader/mobil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er ganske vanlig at det er problemer med usb kontakten på galaxy s2 ny usb kontakt til disse er veldig billig og ofte en løsning som fungerer.

Kan jo selvfølgelig også være noe galt med hovdkortet.

Men det mest normale er ett de begynner å tappe batteriet veldig fort, vise at de lader når ikke laderen står i, lade meget seint eller ikke lade i det heletat.

Kan jo være verd forsøket med en billig ny usb port/flex fra ebay eller aliexpress.

Noe i denne duren: http://www.ebay.com/itm/For-Samsung-Galaxy-S2-i9100-Flex-Cable-Charger-Charging-USB-Port-Connector-Tools-/300948392784?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4611ec0b50

 

Eventuelt kan du lede op batteriet i en annen telefon eller bruke en universal batterilader( sliken med masse pinne i som skal passe på alle batterier, men de er dyre)

 

MVh

Jens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...