Togo Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg har lastet ned den nyeste driveren til mitt overlegne skjermkort (Geforce 2 MX 400 (skal kjøpe et nytt til jul, da)). Når jeg rebooter med den nye driveren så rebooter maskina hver gang jeg kommer i Windows. Hvorfor er det slik hver gang jeg laster ned nye drivere til mitt eminente skjermkort? Kjører WinXP forresten.
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Slett de nye og bruk 41.09 eller 44.03 versjoner fra nvidia sammen med DX8.1
tstuka Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Vet du hvor man kan få lastet ned eldre nvidia-drivere? Har det samme problemet på et Geforce 3-kort...
Fury Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Vet du hvor man kan få lastet ned eldre nvidia-drivere? Har det samme problemet på et Geforce 3-kort... http://download.guru3d.com/detonator/ Merk at her finner du både beta drivere og offisielle drivere utgitt av nvidia. Anbefaler å bare prøve WHQL signerte drivere.
Jarmo Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 www.nvidia.com på venstre siden finner du driverarkiv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå