Gå til innhold

Problem med HP4417ea og Corega WLCB-54GT


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I går kjøpte jeg HP Pavilion 4417ea samt med Corega WiFi kort WLCB-54GT. 24 timer senere klarte jeg ikke å instalere den. Jeg sendte e-post til Corega og venter på svar og er kontakted også Hp men de ikke kunne hjepe meg.

Selve kortet virker siden den er prøvd i en Toshiba.

Selvfølgelig, nyeste drivere er installert og WinXPPro er med SP1 og alle mulige oppdateringer.

 

Er det noen andre som har samme kort, samme PC og samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med det kortet men sliter vilt med smc og 3com kortet jeg prøver å installere. Har en SMC 2655W trådløst aksesspunkt. Er det noen grunn til at 3com 3crshpw196 pcmcia kortet mitt ikke finner aksesspuntet? Noen som har erfaring med dette?

 

Har prøvd alt, smc kortet fant basen men ville ikke ut på internett. Møkk!! Blir alvorlig frustrert.

 

Har forresten en HP 4417EA pc ja..

Lenke til kommentar

Her er svar som jeg fikk på HP forumet. Det er ikke til noen hjelp til deg, men kan hjelpe hvis noen vil kjøpe samme kortet som jeg nevnte tidligere.

Det ser ut som Corega og HP ikke "samarbeider" så bra....

 

 

Code 10 indicates an interrupt conflict.

This is not anything which you can change.

The interrupt handling is supposed to be dealt with by the driver software.

The driver is not co-existing with other devices in your laptop.

The problem is that if you go to the manufacturer they will tell you to switch IRQ's and make sure that they are not shared.

This is a bit of a bogus response as in XP drivers are to be specifically written to share IRQ's. Plus you have no control over this!

You need a new driver.

If you cannot get a newer or older driver to work, return the wireless card (if possible) and get yourself another brand.

This is not an HP problem btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...