bergangster Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg har prøvd å ta screenshot av en divx-film jeg har, men får bare et svart bilde i stedet for det jeg tar bilde av. Har prøvd både PrintScreen og Capture Frame i bsplayer, men det funker ikke. Regner med det er noe overlay-greier, noen som har noen ideer?
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 kjør det inn i et redigeringsprogg som du sikkert har og gjør det der, men rart at ikke print screen fungerer
gspr Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Ja det er nok overlay-relatert. Åpne videofilen i VirtualDub eller lignende, og finn frem framen du vil ta bilde av.
Bulle Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Eller bruk Capture-funksjonen i PowerDVD, et utmerket DVD-avspillings-program....
stoff3r Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 ati-all in wonder kort kommer med en pakke kalt ati multimedia center. der ligger det en videoavspiller som tar screenshots i filmer. helt flott. d virker ikke med windows sin printscreen. tror d har nå med copyright på filmer å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå