Gå til innhold

Komplett warranty sticker på gpu


Anbefalte innlegg

Har en stock msi gpu fra komplett.no og en vannkjøler fra Arctic. Skulle installere vannkjøleren, men la merke til at det var et lite klistermerke som det stod at jeg hadde brutt forsikringen hvis jeg ødela det. Dermed kunne jeg ikke installere kjøleren. Vet noen om Komplett er veldig pirkete på dette klistermerket, eller ville de ikke brydd seg om noe skulle skje, og klistermerke var vekke/ødelagt?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja de pleier å være pirkete på slikt. skulle bare mangle egentlig. tenk å mye returvarer de måtte erstate om folk kunne gjøre hva de ville med utstyret sitt uten konsekvenser for garanti.

 

men jeg mener å ha lest at det er i alle fall 1 produsent som leverer garanti selv om du velger å bytte kjøler selv. husker ikke hvilken i farta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ettersom garanti ikke er lovpålagt, kan Komplett eller produsent sette sine egne vilkår for at garantien skal være gyldig.

 

Reklamasjonsretten har man imidlertid fortsatt i behold. Den er lovpålagt, og å fjerne et klistremerke vil ikke fjerne reklamasjonsretten med mindre man ødelegger noe i det man fjernet klistremerket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...