ondfisK Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 og skjermkortes overklokking sammen i ytelse.. så etter 3-4 tester fikk jeg opp en feilmelding.. couldt not draw et eller annet.. men så sto det.. "Out Of Video Memory" hva vil det si ? at den har brukt opp ramen på skjermkortet så den fikser ikke fortsette eller hva i svarteste ?
Windoge Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Aner ikke hva det er. Men tviler sterkt på at du har klart å brukt opp alt minne på kortet ditt.
ondfisK Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 Aner ikke hva det er. Men tviler sterkt på at du har klart å brukt opp alt minne på kortet ditt. Var nemlig det jeg også stussa på.. kan det ha noe med at jeg satt OpenGL og Direct3D på High Quality ? jeg er usikker på hvorfor jeg gjorde dette men den feilmeldinga har aldri kommet før..
Windoge Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Prøv å endre tilbake eller klokk ned noe. Er forresten ikke lurt å tukkle med noe som du ikke veit hva er, om det er det du har gjort da.
ondfisK Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 Prøv å endre tilbake eller klokk ned noe. Er forresten ikke lurt å tukkle med noe som du ikke veit hva er, om det er det du har gjort da. Hehe.. nei, jeg har ikke gjort noe nå jeg ikke har gjort før.. altså jeg har hatt cpu`n på denne speeden før uten problem, men ikke samtidig som jeg har klokka skjermkortet.. før har jeg alltid hatt på "High Performance" i OpenGL Og Direct3D innstillinger.. tror jeg fortsetter med det jeg ! *grin*
mr x Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 mistenker deg for ikke innstalert alle drivere.. hva med hovedkortdrivere.! prøv og gå på direct x på programfiler(win) der kan du ta en direct x7-8-9 test+direct 3d test... kan du ikke ta noen av disse testene tror jeg hk(driverene)eller innstalere driverene på nytt til grafikkortet ditt.husk av avinnstalere riktig først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå