Gå til innhold

Romsdalsgata i Molde!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her reagerer jeg litt på skeivhet, linje ut i øvre hjørne og et fragment av et skilt.

Alt i venstrekanten.

Kanskje bare meg som reagerte så sterkt på dette at jeg nesten ikke fikk med meg at her er vi i en mer fargerik del av Molde.

Men ellers sitter kompen fint med gode linjer som drar blikket innover i bildet. Tror nok likevel ikke at jeg blir sittende her å vente på at kiosken skal åpne .

 

Roar

Lenke til kommentar

Har vært innom denne kiosken endel ganger ja, helst før kinobesøk. Artig at det skal bli drift der igjen! Det er bra! Ellers har jeg gått denne gata noen ganger kan man trygt si...mellom gymnaset og rutebilstasjonen.. Artig at du gir meg sånne flashbacks til ungdomstida mi! Takk for det!

 

TAkker, Helene! :)

Kommer flere.... ;)

Lenke til kommentar

Her reagerer jeg litt på skeivhet, linje ut i øvre hjørne og et fragment av et skilt.

Alt i venstrekanten.

Kanskje bare meg som reagerte så sterkt på dette at jeg nesten ikke fikk med meg at her er vi i en mer fargerik del av Molde.

Men ellers sitter kompen fint med gode linjer som drar blikket innover i bildet. Tror nok likevel ikke at jeg blir sittende her å vente på at kiosken skal åpne .

 

Roar

 

TAkker, Roar! :)

Regnet nok med at du reagerte, ja... ;)

Så jo disse skeivhetene, men velger nok å ikke justere noe nevneverdig, slike reportasjebilder..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...