Gå til innhold

Telebutikken....noe aa stole paa?


mms21

Anbefalte innlegg

Da jeg ringte TELEBUTIKKEN idag sa de at de aldri hadde sagt at de får inn Samsung E-700 paa fredag (idag). Det var jo ****** meg reklamert i VG om E-700!! Fyren jeg snakket fra telebutikken nektet jo paa dette. Blir litt frustrert"!!!! :gretten: :gretten: :gretten: Noen som vet heilt sikkert naar E-700 kommer i butikkene?????????? :woot::woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal finnes i Telebutikkens butikker i dag. Den ble sendt fra vår leverandør i går, og skal være på plass i dag.

 

Dette kan selvfølgelig variere noe alt etter hvor i landet det er.

 

Vi har også fått telefonen inn på vårt lager på nettbutikken, men siden vi benytter en ekstern logistikkpartner så er ikke lagerstatusen oppdatert før neste oppdatering. Trolig i kveld.

Vi har bestillt disse telefonene fra en annen leverandør enn vi normalt benytter. Dette var min kollega uviss om, han var heller ikke klar over annonsen i VG.

Det er selvsagt beklagelig, men uansett han sjekket status hos feil leverandør og sa en annen dato. Han trodde også at "referansen VG" var en artikkel og ikke vår egen annonse.

 

Den skal alt være på lager. Bestill gjerne mobilen på nett. Selv om det akkurat nå står null. Vi har fått inn noen i dag. Og disse blir sendt på mandag hvis alt er ok med evt registrering av abonnemnet. Bestiller du uten, så går den garantert ut på mandag.

 

Mvh

 

Frode Heimen

Daglig leder

Telebutikken.no as

Lenke til kommentar

Tror ikke noen i telebutikken snakker sammen i hele tatt. HEr blir man nesten lovet at den skulle bli sendt forrige mandag. Men nei, Så ble jeg fortalt at de skulle få nytt parti på onsdag eller i går. Men nei... Så får jeg høre i dag at jeg får den ikke før 1-2 uker !!!

Muligens at man skal avbestille kanskje ja. Tviler på at jeg gidder å betale mer en den koster andre plasser for å vente enda lengre.

 

Får håpe telebutikken bruker blodpenga på å få bedra komunikasjonen innad og på hva de skal si til kundene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...