Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm ved avspilling av video

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. 

Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. 

Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller :) 

På forhånd takk for svar.

Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. 

Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. 

Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller :)

På forhånd takk for svar.

Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8.

Fjern flash, avinstaller og få den nyeste versjonen. Eventuelt prøv en annen nettleser.

Skrevet

Takker for svar.

Har prøvd å fjerne og oppdatere Flash, samt bruk av andre nettlesere, men det er samme ulla hver gang... 

Det begynte å virke igjen for en ukes tid siden, men nå skjedde det samme igjen, bare nå er skjermen i Mozilla grønn og Chrome svart.  :hmm:

Skrevet

prøv også å oppdatere skjermkort driverne hvis du ikke allerede har gjort det. Har hatt samme problemet på en av mine pcer for en stund tilbake, og da var det nye drivere til skjermkortet som løste problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...