Cowboystrekk Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 jeg lurer på om det finnes web-shopper som selger dvd-brennere (interne) til bærbare pcer?jeg mener å ha sett det på en eller annen side, men kan ikke komme på hvor...
KrizZzo Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Må i så fall bestille det fra leverandøren av pcen!! de har sikert. hvis de ikke har så er det veldig liten sjangs for at noen andre Web-Shopper har!
Solariz Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Er det ikke like greit å kjøpe en ekstern en. Ville dessuten ikke kjøpt dvd-brenner før den nye standarden med dual-layer kommer. Er jo kjipt å ikke kunne kopiere filmer uten å måtte komprimere dem.
YokiShoki Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 De nye brennerne kommer vel ikke før i april og koster sikkert mye mer enn de som er på markedet nå.. Jeg kjøpte meg en ekstern Plextor PX-708UF. Den er veldig bra, har både USB2 og Firewire. Brenner + format på 8X og - format på 4X. Stilig er den også, men hvis du reiser mye rundt så er det kanskje ikke så praktisk å dra på.
Wabby Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 sjekket på min fikk kun tak i en R+ til min laptop. Kostet over 4000 kr. Men Teac har en ekstern en som støtter USB2.0 for ca 2200 kr. Og denne størrer R+ og R-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå