Gå til innhold

Rosa textur ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hva har du nå funnet? Kan det være et Kubbe/stearinlys fra nattbordet ditt:-)? Også dette ble severdig i sin enkelhet. Morsomt å se deg utfolde/leke deg med foto. Faktisk så er det veldig spennende og inspirerende å se dine bilder nå om dagen!

Lenke til kommentar

 

Hello Albert

Well :hmm:A red wall with texture  ;)

 

 

Best regards

Leif :D

Hei, Leif.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

Det kan kanskje ligne en vegg, men det er nok noe ganske annet :)

 

M v h Albert.

 

 

Hei igjen Albert

Jeg har tatt bilde av en vegg med skygge av Tromsøpalmer i Andenes. Vhær slik texture på veggen til et transformatorhus ;)

 

 

M v h  Leif :cool:

Lenke til kommentar

Hva har du nå funnet? Kan det være et Kubbe/stearinlys fra nattbordet ditt:-)? Også dette ble severdig i sin enkelhet. Morsomt å se deg utfolde/leke deg med foto. Faktisk så er det veldig spennende og inspirerende å se dine bilder nå om dagen!

 

Hei, Pentaxen.

Mange takk fo hyggelig, oppmuntrende og inspirerende tilbakemelding ! :)

Bildet viser ikke stearin- / kubbelys, men jeg vil vente litt med å fortelle hva jeg har "skrudd sammen" :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Dette blir abstrakt og vanskelig å tolke på noen måte. Men det er vel heller ikke meningen, uansett behagelig å betrakte, Meget detaljert tekstur.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Hei, Ragnar.

Takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Du har så absolutt rett i at det kan være vanskelig å tolke et slikt bilde, og å gjette hva det kan være, kan være like problematisk som å gjette riktig på P4's

"Lyden av Norge" :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Å ja kunne ikke gjettet at dette var fra din hånd. Bra å utforske nye marker. Det ble spennende det her..man kan jo lure lenge på hva dette egenlig er. Gleder meg til å se mer av din nye utforskning!!

Hilsen Tove

 

Hei, TCL Photography.

Tusen takk, Tove, - det er både oppmuntrende og inspirerende å få slik hyggelig tilbakemelding ! :)

 

M v h Albert

Lenke til kommentar

Ikke er'e tapet sier'u så da er det litt farlig å gjette.

Men jeg kan jo si såpass at det kan minne om en malt ru murvegg. Jeg ser et felt som i form kan minne om en skosåle og det får meg til å minnes da jeg for mange år siden rev av en gammel sort tapet med kinesisk mønster som satt på veggen da jeg kjøpte leiligheten. Store biter av muren fulgte med så jeg kunne stikke hele knyttnevan inni. Husker ikke hvor mange ganger jeg måtte fylle i de hullene før det ble noenlunde nok for det trakk seg innover hver gang det tørket. Da jeg var noenlunde fornøyd minte det om det nevnte jeg ser her.i feltet hvor strukturen er noe svakere.

 

Roar

Lenke til kommentar

Ikke er'e tapet sier'u så da er det litt farlig å gjette.

Men jeg kan jo si såpass at det kan minne om en malt ru murvegg. Jeg ser et felt som i form kan minne om en skosåle og det får meg til å minnes da jeg for mange år siden rev av en gammel sort tapet med kinesisk mønster som satt på veggen da jeg kjøpte leiligheten. Store biter av muren fulgte med så jeg kunne stikke hele knyttnevan inni. Husker ikke hvor mange ganger jeg måtte fylle i de hullene før det ble noenlunde nok for det trakk seg innover hver gang det tørket. Da jeg var noenlunde fornøyd minte det om det nevnte jeg ser her.i feltet hvor strukturen er noe svakere.

 

Roar

 

Hei, Roar.

Takk, - du har nettopp sørget for dagens beste lattersalve, - det var litt av en historie, he-he ! :)

Jeg har forresten nettopp lagt ut beskrivelse av hvordan gårsdagens bilde ble til, - det var en enkel affære :)

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...