Gå til innhold

USB interface class over nettverk, erfaring/alternativ til D-Link router?


Anbefalte innlegg

Eg vil koble ein Xbox One kontroller (og evt. andre USB-ting) til pcen min via ein nettverksrouter og ein switch.

 

PCen står i ei bod som har 10 meter HDMI og nettverkskabel gjennom veggen og kobla til TV (og router) i stova. Den har trådlaust tastatur og mus med god dekning gjennom veggen så eg har det viktigaste, men eg vil ha muligheita til å koble ting til på USB frå stova. Det går ikkje å legge fleire kablar der.

 

Mitt nivå av googlefu har funne litt av kvart av vanlige USB-nettverksadapter, men eg forstår det slik at dei kun benyttar seg av nettverkskabel, men ikkje på ein slik måte at ein kan ha vanleg nettverkstrafikk på samme kabel?

 

Eg har funne D-Link sine routerar med Sharepoint Plus som skal støtte dette, er det nokon som har prøvd dette med mus/tastatur eller ideelt sett ein xbox-kontroller?

 

Og finnast det nokon alternativ som bør vurderast? Både konkurrentar til D-Link og andre løysingar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følte jeg fikk ufattelig mange treff, både på hardware og softare løsninger når jeg søkte på "usb over ethernet" ? Hvis jeg har forstått hva du ønsker riktig vel å merke.

 

Ja, men problemet er at dei ufattelig mange treffa i hovedsak snakkar om usb-nettverksadapter eller usb range-extender over ethernet kabel. Det eg er på jakt etter er USB-hub som eg kan koble inn på routeren, eller bytte til en D-Link router e.l.

Software er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...