fma Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Hei. Hadde nettopp eksamen i geografi. Det fikk strålende og jeg vil gi mye av æren til boken. Nå holder jeg på å lese til samfunnsfag eksamen og jeg synes den fokus sin lærerbok er veldig dårlig. I geografiboken jeg brukte stod alle lærerplanmålene linket til forskjellige kapitler. Noen som vet om en slik bok?Er det noen andre bøker å anbefale?Har sjekket ut Ny agenda, Standpunkt, Samfunnsfag SF og Streif, noen som vil anbefale disse?
Shopaholic Skrevet 23. april 2015 Skrevet 23. april 2015 Hei. Hadde nettopp eksamen i geografi. Det fikk strålende og jeg vil gi mye av æren til boken. Nå holder jeg på å lese til samfunnsfag eksamen og jeg synes den fokus sin lærerbok er veldig dårlig. I geografiboken jeg brukte stod alle lærerplanmålene linket til forskjellige kapitler. Noen som vet om en slik bok? Er det noen andre bøker å anbefale? Har sjekket ut Ny agenda, Standpunkt, Samfunnsfag SF og Streif, noen som vil anbefale disse? Åhh, jaa. Streif, without doubt - da jeg selv hadde denne boka da jeg hadde samfunnsfag i Vg1 og den er bra.. Til og med litt kjekk å lese faktisk. Etter min mening hadde jeg styrt vekk fra Ny agenda, men har forresten Ny agenda-boken hjemme, så hvis du ønsker innblikk i den boka, så kan jeg gjerne sende noen bilder av noen sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå