Gå til innhold

Her er Sonys nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Nå sies det riktignok at dette er spec'en på den japanske versjonen, mulig den internasjonale får litt annerledes spesifikasjoner (dog jeg tviler litt).

Jeg må egentlig si meg veldig skuffet av Sony ettersom dette var den telefonen jeg så mest fram til i år.

Annet enn å ha byttet litt på sidedeksel, og foretatt en ørliten oppgradering på prosessor fra Snapdragon 801 til 810; hva er egentlig forskjellen på Z4 vs. Z3 (eller Z2 for den saks skyld?.?)

Jeg har hatt Z, Z1, og Z2 - og har uten tvil likt dem alle, men nå må Sony være litt mer innovative med mobil produktet sitt.

Kudos for å holde på å være vanntett, samt plass for minnekort, men hva med med økt skjerm vs. ramme, forbedret skjermteknologi ettersom nåværende er ikke særlig imponerende sett imot konkurrenter (fargeforvrengelser ved skrått innsyn), trådløs lading, forbedret blending på kamera (LG G4 har bla.a. f1,8), Samsung turde (endelig) å endre designet til det noe bedre, Huawei har lansert en betraktelig forbedret LTE og wifi dekningsteknologi i sin P8, mm.

Sony på sin side ser her ut til å utgi en nærmest blå-kopi av fjorårets model, og det sliter med å friste tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...