Gå til innhold

Agp/pci hastigheten låst ?


Crazy Joe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var inne i biosen nå og kikket litt men kunne ikke se noen valgmuligheter som hette lock. Fant en valgmulighet der hvor jeg kunne sette hastigheten på agp porten fra 0- 100 mhz. Er det så at man må sette agp porten på 66 mhz. Finnes det noen program som kan fortelle hvilken hastighet agp porten din kjører på ?

Mulig jeg høres helt kokt kål ut men pytt pytt.

Lenke til kommentar
Er det så at man må sette agp porten på 66 mhz. Finnes det noen program som kan fortelle hvilken hastighet agp porten din kjører på ?

Er sånn at å "låse" agp porten er å sette hz'en manuelt ja. Altså til 66mhz (agp, og 33mhz pci)

Om det finnes programmer som sjekker hastigheten på agp porten vet jeg ikke, men du finner jo hastigheten i bios..?

Lenke til kommentar

er det en egen instilling for pci bussen alså ? Får se om jeg finner den. Grunnen til at jeg spurte om prg til å se hastigheten på agp bus er fordi den sto på auto i bios og da var det litt vanskelig å se hvor høy den var da jeg har fbs på 166 og multp. 12.5

 

Får starte på nytt og titte litt mer.

 

Da satte jeg AGP frequency : 66 mhz men jeg fant ingen steder hvor jeg kunne fastsette pci hastigheten.

 

 

Takk for svarene folkens

Mvh

Ole

Endret av Crazy Joe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...