Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Sitter her for meg selv og tenker litt etter å ha vært på en tinder-date for en stund siden. Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange andre som benytter seg av onlinedating eller dating-apper.

 

-Hvor ofte møter du noen du har truffet online? 

-Hvor ofte ender det med bare èn date?

-Hvor ofte har du sex på første date? 

-Er onlinedating blitt stuerent, eller er det fortsatt litt tabu snakke om med kompiser? 

 

Et annet og kansje vel så interessant spørsmål kan være: Er det slutt på tiden hvor folk flest treffer en fremtidig make, andre plasser enn på nettet eller byen midt på en lørdagsnatt? 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Min nåværende kjæreste begynte jeg å snakke med på internett. Hadde aldeles ikke sex på første date, det kom etterhvert som forholdet vårt naturlig utviklet seg. Føler det er to typer nettdating, de som søker sex og spenning og de som er ute etter å virkelig bli kjent. Jeg klarer lett å merke forskjellen når jeg prater med folk.

 

Generelt sett er online dating stuerent, men det spørs jo helt på omgangskretsen din. I mitt tilfelle har jeg egentlig ikke tenkt over det siden jeg har brukt internett hele livet og hadde egentlig ingen spesielle tanker rundt det. Det er jo bare to personer som starter sitt kjennskap via nettet, ingen problem det vel! :)

 

Det er helt klart flere plasser du kan finne fremtidig make, jobb/skole, venner av venner, alle mulige sosiale sammenkomster. I hovedsak er de færreste ute hver helg i måneden, og få finner noen de kan slå seg ned med på akkurat den arenaen. Spørs jo selvsagt hvilket sted det er snakk om.

 

Vet ikke hvor gammel du er, min omgangskrets er fra 19-25 år og ingen hadde hevet et øyenbryn om du nevnte tinder eller tinder-date liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...