Ragnar Skj Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Et velkomponert bilde, med hensyn til lys, forgrunnen foran til venstre i bildet, og padleren i silhuett riktig plassert i billedflaten. Fortjent kommentar fra meg. Vennlig hilsen Ragnar
kjellst Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Flott lys og rett og slett behagelig bilde. Jeg ville faktisk vurdert å kutte hele forgrunnen, altså land..
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Hei, Mats. God komposisjon, fint utsnitt, spennende fargepalett og fint lys, - dette bildet er fabelaktig bra, etter min mening ! M v h Albert.
Jaeggen Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Et suverent bilde ! Flott komposisjon. Jeg vurderte også å kutte rett ovenfor isen, men var redd for at man da også måtte kutte i overkant, for å beholde komposisjonen... da hadde man mistet prikken over i'en i mine øyne, nemlig den lille skimten av blå himmel... Jeg gjorde derfor et forsøk, og fant ut at komposisjonen holder seg uten å kutte oppe. Begge utsnittene fungerer veldig bra !!!
Rolf Kristensen Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Ett meget stemningsfullt og fint bilde. Mvh. Rolf
Anbefalte innlegg