smarties1 Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Nettopp skaffet meg bluetooth høyttaler og koblet denne til pc'en. Det jeg derimot ikke får til, er å få spilt av lyd på denne istedet for høyttaleren i pc'en. Noen anelse på hvordan jeg får til dette? EDIT: glemte å nevne jeg har Windows 8 Endret 30. mars 2015 av smarties1
Fragment Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Hei.Høyreklikk på "lydikonet" på oppgavelinja, like ved klokka. Deretter velger du "avspillingsenheter". I vinduet du får opp, velger du lydenheten du skal spille av på, for deretter å trykke på "bruk standard". Antar at du har koblet til og paret bluetooth-høyttaleren?
smarties1 Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 (endret) Hei. Høyreklikk på "lydikonet" på oppgavelinja, like ved klokka. Deretter velger du "avspillingsenheter". I vinduet du får opp, velger du lydenheten du skal spille av på, for deretter å trykke på "bruk standard". Antar at du har koblet til og paret bluetooth-høyttaleren? Hadde prøvd alt mulig, også det du nevnte, til jeg plutselig kom på at jeg ble nødt til å oppdatere bluetooth driveren til nyeste versjon. Sånn ble problemet løst Endret 9. april 2015 av smarties1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå