Gå til innhold

Medvind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen flott, og spennende, komposisjon. Fargene er jo, for meg ihvertfall, fantastisk fine og spiller fint sammen med lyset. Et bilde som formidler noe.

Ser at du har lagt det ut under kategorien dyr, men tenker at dette er et spennende naturbilde også.

(Langt mer spennende enn mange av de glansbildene som blir lagt ut herpå siden, og er tatt med standard fotoutstyr: autofokus og speilrefleks.)

Takk skal du ha for et bilde som er severdig og verd å komme tilbake til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen flott, og spennende, komposisjon. Fargene er jo, for meg ihvertfall, fantastisk fine og spiller fint sammen med lyset. Et bilde som formidler noe.

Ser at du har lagt det ut under kategorien dyr, men tenker at dette er et spennende naturbilde også.

(Langt mer spennende enn mange av de glansbildene som blir lagt ut herpå siden, og er tatt med standard fotoutstyr: autofokus og speilrefleks.)

Takk skal du ha for et bilde som er severdig og verd å komme tilbake til!

 

Takker. Jeg er så enig i at øyet som ser er mye viktigere enn alt utstyr. Samtidig tillater godt utstyr at man kan konsentrere seg på det som er vesentlig (Das Wesentliche, hehe). Og noen ganger gleder man seg bare over kvaliteter eller effekter som først tillot å dyrke frem noe som var viktig for at bilde lyktes. Til syvende og sist må dok alle gode bilder oppfylle ett krav: de må fortelle en historie, en sannhet eller, en emosjon, et budskap...

 

PS: Når det gjelder katigorisering - jeg legger uansett mest ut små serier her, som egentlig alle først og fremst kunne havne i kategorien "reiser", men flere bilder kunne med fordel også få to eller flere tags. Må sjekke om det går an å krysse av flere... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...