Gå til innhold

Faxi waterfals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Island har veldig mye fin natur å by på, og ikke minst noen fantastiske fosser. Det var et godt bilde med stilig fremstilling av det fossende vannet. Liker at du har tatt med forgrunnen, det skaper fin dybde i bildet. Personlig ville jeg gjort et lite kutt nederst da jeg synes det blir litt mye forgrunn.

Lenke til kommentar

Det blir kanskje litt smak og behag når jeg nevner at jeg ville hatt en tanke lengre lukker tid som ville gitt mer liv i vannet og litt mindre bomull og kremfløte.

Jeg har jobba mye fotografisk med vann sjøl, men sitter fortsatt med den konservative meningen at jeg vil ha levende vann.

Nå skal jeg ikke være kategorisk her for vannet kan i dette tilfellet godt fremstå med mindre skarphet fordi fokuset ligger på fjellet i forgrunn og skarpheten derfor avtar innover i bildet.

Formatet ser jeg som et pluss for de fleste ville nok her brukt liggende format selv om fjellet faktisk ber om et stående format.

Kanskje kunne du fått ut mer detaljer ved en forsiktig lysdemping separat på vann og himmel.

Men når dette er sagt så liker jeg faktisk bildet mer og mer til lenger jeg ser på det.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...