Gå til innhold

Landeveissykling/ trening i Oslo-området for nybegynner


Sandman1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har visstnok beviselig litt dårlig innflytelse på min stedatter. Kom over en rimelig landeveissykkel, som jeg kjøpte inn. Det virket som en god ide, da... Nå har hun meldt seg på Colorlinetour, Kristiansand-Hovden (210 km), som går om ca 2 måneder. Og trenger å finne ett miljø å tråkke rundt med, i Osloområdet. Hun er vel 25 år og i en rimelig god fysisk form. Hun har ørlite erfaring på landeveissykkel, fra for noen år siden. Men en ting er 1-2 timer i helsestudio eller 10-20 km jogg. Hun må få kjenne at kroppen skal fungere i ca 7-10 timer også. Jeg tviler ikke på at hun vil få det til, tviler heller ikke at hun slår meg, (om jeg får til å stille). Men hun trenger noen kilometer på ett sykkelsete før avgang. Og kjenner jeg henne rett, så vil hun nok satse på å lære seg "rulle", dvs litt antall på syklistene.

 

Hun bor nokså sentralt i Oslo, knøttebil Smartfortwo, så om noen også vet om greie fraktmetoder av sykkel, med en slik bil, så er også det en velkommen sidekommentar.. 

 

Ikke alle ønsker vel å legge ut kontaktinfo til treninger her, så da kan det eventuelt  sendes på epost til meg; ,, merk den med Landeveissykling trening Oslo, og send til; kn____ san__ d@online( dot) no  ; fjern understrekninger og mellomrom, så funker den.. 

 

Takker for hjelp/ innspill 

 

mvh

Knut S

(Kristiansand)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...