Gå til innhold

Problem med Cubase.


Anbefalte innlegg

Noen her som kan en del om Cubase? Jeg prøvde nylig demoen og følte at jeg forsto nok til å skaffe meg fullversjonen. Tror jeg bare brukte demoen 10 dager eller noe. Så skaffet jeg meg Cubase 8 i går og installerte det + prøveversjoner av Halion 5, Halion Sonic 2, Groove Agent 4 og The Grand 3 SE. Og problemet mitt er at når jeg legger til et instrument så tar det opp hele skjermen, det blir så svært at det går bak toolbaren til og med. Og jeg har sammenlignet med YouTube-videoer, og på videoene er de mindre. Normal størrelse.

 

Jeg vet dog ikke om det kan ha noe med om du velger 32bit eller 64bit (Cubase og alle prøveversjonene er 64bit). Og PC'n min er 64bit, så det skulle da ikke være noe problem da? Verdt å vite er at jeg hadde samme problem med demoen av Cubase. Og det eneste som var 32bit var Sylenth1, og den hadde normal størrelse. Så greia nå er at jeg vil prøve å installere Sylenth1 på nytt i 64bit og se om jeg da får samme problem. Viser det seg at jeg da får samme problem, så har jeg nok klart å løse problemet på egenhånd. Men hvis ikke, da vet ikke jeg. :(

 

Edit: Problem løst over en telefonsamtale til 4Sound i dag. :) De sa jeg må fikse på skjermoppløsningen!! Nå kan jeg endelig nyte Cubase uten problemer. Cubase er som å bli en liten guttunge som fikk legosettet han ønsket seg til bursdag igjen. :D

Endret av Portveien 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...