Gå til innhold

Oslo,slik jeg så det:......kan det være....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Gjest member-296438
Skrevet

Oslo,slik jeg så det:......kan det være....

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Artig effekt , er det slik verden ser ut gjennom en joggers øyne ?

Mvh

Alec

Skrevet

Jeg har noen bilder hvor hele eller deler av personen(e) er i fokus og resten uskarpt. Du tar den helt ut og alt er uskarpt, men jamenn fungerer det også. V1 eller V3 for meg.

Vennlig hilsen Ragnar

Gjest member-296438
Skrevet

Takker for kommentarer Alec & Ragnar:-)

@Ragnar, så er den teknikken jeg bruker her helt på forsøkstadiet og mer å betegne som fotolek. Forøvrig en litt morsom exif her....1/6s - f29 - ISO100. Ble ikke mye dybdeskarphet av det......gjorde et lite sveip med kamera i samme slengen:-)

Skrevet

Absolutt v1 fra meg. Her mestrer du ikke bare lukkertiden og får fanget en god bevegelse, men også fargene. Den blå jakken som matcher skoene, og som også henter litt farge fra bakken... supert!

Gjest member-296438
Skrevet

Takk Takk Rolf & Deleted:-) Gøy og prøve seg utenfor komfortsonen en gang i blant.

PS: hsp står jo som dere skjønner for

High Speed Person om noen skulle tro noe annet.....

Skrevet

Ikke lett å få skarpe bilder av high speed person. Likte egentlig fargeversjonen best, en motebevist hsp dette, matchende sko og jakke.

HSP

Gjest member-296438
Skrevet

Ikke lett å få skarpe bilder av high speed person. Likte egentlig fargeversjonen best, en motebevist hsp dette, matchende sko og jakke.

HSP

Takk for kommentaren Henning:-) Likte fargeversjonen best selv også, men måtte jo prøve meg på s/hv.....

At hsp'er er motebeviste, er vel allment kjent.....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...