Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Følte meg sliten og trøtt idag, allergi?


NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

 

var litt ute idag og følte meg sliten og trøtt og gjør det fortsatt. Det var noen 20min totalt jeg oppholdt meg ute.

Jeg har allerede allergi mot hund, bjørk, og gress. Jeg sjekket pollenvarselet og så at det var kraftig spredning av hassel akkurat der jeg bor og akkurat idag. Kan det ha noen sammenheng? Bør jeg kjøpe meg tabletter allerede nå?

post-203270-0-18384900-1426174397_thumb.png
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei,

 

var litt ute idag og følte meg sliten og trøtt og gjør det fortsatt. Det var noen 20min totalt jeg oppholdt meg ute.

Jeg har allerede allergi mot hund, bjørk, og gress. Jeg sjekket pollenvarselet og så at det var kraftig spredning av hassel akkurat der jeg bor og akkurat idag. Kan det ha noen sammenheng? Bør jeg kjøpe meg tabletter allerede nå?

 

No har eg ikkje vært borti allergi gjennom studie eller praksis (enda). Men eg kan tenke meg til at det kan være ein sammenheng her ja.

Vet ikkje hvor sterke allergier du har, men om eg skal gi min mening basert på lite forkunskaper om temaet så ville eg sagt at det kan være logisk at det er dette som er årsaken (altså allergier), og da kan det være lurt å skaffe deg tabeletter.

 

Regner med at det går bra å ta de uavhengig om du har ein alergisk reaksjon eller ikkje så lenge du har allergi? Bedre å være på den sikre siden. Er tross alt vår, pollen blusser opp og du snakka om kraftig spredning av hassel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...