spiff_memphis Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hei, PC-en min fryser bildet etter låseskjerm (alstå, det er fortsatt låseskjermen som viser). Men jeg kan bevege musen. Sitter på en HP Z420 workstation. Det kom ganske plutselig - har ikke gjort endringer i maskinvare eller programvare.
fjs Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hadde et lignende problem tidligere, da var det diverse små programmer som hadde skylden. I mitt tilfelle "Whatpulse", alt frøs, men lyd og musepeker fungerte fint. Avinstallerte alt jeg ikke trengte så fungerte det. Oppdater skjermkort driverene i samme slengen.
spiff_memphis Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Hvordan fant du ut hvilke programmer som hadde skylden?
spiff_memphis Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Skrevet 13. mars 2015 Fikk løst problemene Avinstallerte alle små program som ikke ble brukt. Fikset windowsoppdateringer som var feilet (fix ved å følge instruksjonene til hjelp-funksjonen her) Sjekket event log, og fikset opp i problemene her vha google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå