Gå til innhold

Blir fortsatt trekt penger for utgått medlemskap


Anbefalte innlegg

Beklager hvis denne tråden havnet i feil ende av forumet.

 

Jeg var medlem på et kampsportsenter (det er jeg vel strengt tatt fortsatt siden jeg blir trekt penger for medlemskap). Kontrakten min gikk ut oktober 2014, men jeg sa opp medlemskapet noen måneder tidligere. Jeg har kontaktet personen som jobber der og forklart situasjonen, men det ser ut som han gir faen. Jeg har også en historie med denne personen, så jeg blir ikke overrasket hvis han gjør dette med vilje.

 

Hvis denne personen fortsetter å ignorere min fortvilelse, hvem burde jeg da henvende meg til for å få satt en strek?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du har en avtalegiro med dette firmaet? Bare gå inn i banken og slett avtalegiroavtalen. Da vil de ikke lenger kunne trekke penger fra deg. Bare sørg for at du har ditt 100% på det rene vedrørende oppsigelsen. Hvis ikke kan det tenkes at ved manglende innbetaling vil de sende det til inkasso. Har du fått noen form for bekreftelse for at du har sagt opp? Har du gjort dette skriftlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Send en skriftelig oppsigelse og så stopp trekket slik at du har alt på ditt tørre, helst på epost slik at du også har mulighet til å bevise når den er sendt skulle det bli problemer i etterkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...