Gå til innhold

På vei til Oslo....


Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg.

 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg.

 

Henning

 

Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo.....

Lenke til kommentar

 

Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg.

 

Henning

 

Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo.....

God tur. Håper å se et bilde fra Oslo i morgen. Jeg er opptatt i møter i hele dag, ellers kunne vi tatt en runde med kameraet sammen.

 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Beklager et litt sent svar, men jeg har vært i Oslo....

Takker så mye for Dagens og alle kommentarer:-) Veldig hyggelig og en boost videre utforsking av den fotografiske verden. Benytter annledning til og takke alle for et inspirerende og trivelig nettsted:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Grattis med Dagens!

Dette kan du! :)

 

Takk takk Rolf Magne:-) Så har jeg trenet og feilet i hopetall og da er det jo gøy med litt klaff også. Godt det er digitalkamera jeg bruker, for hadde jeg kjøpt og brukt film, hadde både jeg og mor bodd i skogen og måttet spise bær:-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...