Gå til innhold

På vei til Oslo....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Gjest member-296438
Skrevet

På vei til Oslo....

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg.

Henning

Gjest member-296438
Skrevet

Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg.

Henning

Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo.....

Skrevet

Henning

Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo.....

God tur. Håper å se et bilde fra Oslo i morgen. Jeg er opptatt i møter i hele dag, ellers kunne vi tatt en runde med kameraet sammen.

Henning

Skrevet

Kjempegod komposisjon med motlys, syklist, stabbesteiner, og vei som slynger seg framover. Av dine mange gode bilder kommer dette i den øvre klasse.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

DAGENS BILDE: Sterk komposisjon med en velfungerende S-kurve og veldig bra plassering av syklisten i bildeflaten. Må ellers si meg enig i kommentarene ovenfor.

Skrevet

Grattis! Som alle sier, må jeg likevel få sagt selv: super komp. Med stor brennvidde har du fått et flatt utrykk, som passer dette bildet utmerket. Like :)

Gjest member-296438
Skrevet

Beklager et litt sent svar, men jeg har vært i Oslo....

Takker så mye for Dagens og alle kommentarer:-) Veldig hyggelig og en boost videre utforsking av den fotografiske verden. Benytter annledning til og takke alle for et inspirerende og trivelig nettsted:-)

Gjest member-296438
Skrevet

Grattis med Dagens!

Dette kan du! :)

Takk takk Rolf Magne:-) Så har jeg trenet og feilet i hopetall og da er det jo gøy med litt klaff også. Godt det er digitalkamera jeg bruker, for hadde jeg kjøpt og brukt film, hadde både jeg og mor bodd i skogen og måttet spise bær:-)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Gratulerer med dagens bilde !!!

Fullt fortjent.

Mvh

Alec

Gjest member-296438
Skrevet

Gratulerer med dagens bilde !!!

Fullt fortjent.

Mvh

Alec