Gå til innhold

Rap sang kalt: Lonely Road! R8 or H8


dalken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egenkomponert beat? Ikke verst. Ålreit tekst og greit levert. Du har nok et potensiale her. Morsomt når du kutter ut rimene med å si at du lurer på om du er god nok til å rime. Likte ikke trusselen på slutten, hatere vil hate – de som vil dømme vil dømme. Men opp til deg selvsagt.

 

Hva er woan? Du er god i engelsk, men ville muligens vært bedre på norsk, det vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egenkomponert beat? Ikke verst. Ålreit tekst og greit levert. Du har nok et potensiale her. Morsomt når du kutter ut rimene med å si at du lurer på om du er god nok til å rime. Likte ikke trusselen på slutten, hatere vil hate – de som vil dømme vil dømme. Men opp til deg selvsagt.

 

Hva er woan? Du er god i engelsk, men ville muligens vært bedre på norsk, det vet jeg ikke.

Takk for fin tilbakemelding! :) Jeg Snakker helst på engelsk fordi dialekta mi er faktisk verre å rappe med :p Vestlands dialekt, noe skikkeligt nynorskt drit! :p

Lenke til kommentar

 

Egenkomponert beat? Ikke verst. Ålreit tekst og greit levert. Du har nok et potensiale her. Morsomt når du kutter ut rimene med å si at du lurer på om du er god nok til å rime. Likte ikke trusselen på slutten, hatere vil hate – de som vil dømme vil dømme. Men opp til deg selvsagt.

 

Hva er woan? Du er god i engelsk, men ville muligens vært bedre på norsk, det vet jeg ikke.

Jeg Snakker helst på engelsk fordi dialekta mi er faktisk verre å rappe med :p Vestlands dialekt, noe skikkeligt nynorskt drit! :p

 

Etter mitt syn finnes det ikke stygge dialekter. Jeg synes det hadde vært veldig kult om du rappet på dialekt. Sidebrok har gjort det, Tungtvann har gjort det, Dirty Oppland har gjort det (til en viss grad). Dialektrap er fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...