oggeldoddeli Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Hva handler sangen om? hvis det er noen som vet?? Det renner ei elv, en duvande flod gjennom livet mittEg fylles av mildhet og fred når eg vasse i sivet dittOg kver gang eg våge å bada i deg blir eg heil og reinOg eg kjenne eit lindrande ljus gå gjennom marg og beinref:Eg lure nå på koffor bade e'kje meir i detKoffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med megDet kan nesten virka som om eg prøve å unngå detOg eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke megForunderleg, forunderlegDet finnes en brønn, ei kjelda te liv i min egen plassKjærleik e navnet å blikket blir klart ved det minste glasså kver gang eg våge å drikka av det blir eg heil og reinOg eg kjenne eit lindrade ljus gå gjennom marg og beinref:Eg lure nå på koffor drikk eg ikkje meir av detKoffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med megDet kan nesten virke som om eg prøve å unngå detOg eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke megForunderleg, forunderlegEg vil trossa den motstand eg har mot å ta imot det som e godtDet ikkje lurt å gå rundt å sjå etter det som eg alt har fåttref:Eg lure nå på koffor bade e'kje meir i detKoffor, koffor når eg kjenne det goa du gjør med megDet kan nesten virka som om eg prøve å unngå detOg eg føle meg redd for nåden og glea du skjenke megForunderleg, forunderleg
toth Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jepp. Floden er enten en konkret forelskelse eller dyp kjærlighet generelt, og sangen handler om frykten for å hoppe i det(et forhold) med begge bein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå