Gå til innhold

Hva kan jeg få for laptopen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Skal selge en 2012 Dell Inspiron N5110 med 15,6" skjerm, 6 GB minne, Intel i5 2,4GHz og 500 GB HDD. Batteri og harddisk ny i 2013, hovedkort bytta nå (har servicepapirer fra Dell på sistnevnte). Noe bruksslitasje på pekeflate, ellers meget pen. Selges med solid bæreveske, kjølebrett og trådløs mus, Win8 gjenopprettings-cd og ekstra utskiftbart deksel til topplokket.

Problemet er at jeg ikke finner noen å sammenligne med på Finn, så jeg lurer på hva det er realistisk å ta for denne? Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som overskriften sier. Skal selge en 2012 Dell Inspiron N5110 med 15,6" skjerm, 6 GB minne, Intel i5 2,4GHz og 500 GB HDD. Batteri og harddisk ny i 2013, hovedkort bytta nå (har servicepapirer fra Dell på sistnevnte). Noe bruksslitasje på pekeflate, ellers meget pen. Selges med solid bæreveske, kjølebrett og trådløs mus, Win8 gjenopprettings-cd og ekstra utskiftbart deksel til topplokket.

Problemet er at jeg ikke finner noen å sammenligne med på Finn, så jeg lurer på hva det er realistisk å ta for denne? Noen forslag?

jeg har en dell med mye høyere specs og folk anslo 5000 eller mindre for min..

Endret av mrdalesen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...