Gå til innhold

Yxenøy - Sandefjord - Vestfold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde!

Jeg har virkelig sansen for lav kameravinkel og vidvinkel som gir en fin effekt med god dybde. Motiv som dette finns jo nesten "overalt" - om man bara har öynene med seg. Dette virker som å väre et ganske enkelt bilde sett i forhold til de andre bildene du har presentert. Tror ikke forberedelsene var så omfattende her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott bilde!

Jeg har virkelig sansen for lav kameravinkel og vidvinkel som gir en fin effekt med god dybde. Motiv som dette finns jo nesten "overalt" - om man bara har öynene med seg. Dette virker som å väre et ganske enkelt bilde sett i forhold til de andre bildene du har presentert. Tror ikke forberedelsene var så omfattende her :)

 

Det har du helt rett i Rolf Magne...!!

Jeg skal forklare bakgrunnshistorien til dette bildet. Jeg hadde planlagt soloppgangen på en annen plass helt ytterst på Østerøya i Sandefjord. Tror jeg kjørte rundt kl.05 og jeg gikk en time i helt mørke for å komme frem til en plass ute ved Tønsberg Tønne. Den lokkasjonen jeg hadde så var jeg ute etter et lys man får rett før soloppgang og det varer bare rundt 5 minutter. Jeg hadde stilt opp/inn kamera og koblet trådløs sender med overføring til min Ipad. Det var for risikabelt å risikere å dette i sjøen på denne tiden.

I det lyset som jeg var ute etter kom, så mister jeg Ipaden ned i en fjellsprekk. I det jeg får den opp igjen så var lyset som jeg var ute etter over og det endte med en knust Ipad.

På vei hjem så passerer jeg denne stranden med dette flotte motivet. Så du antok helt rett :)

 

Mvh Atle

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...