Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpt hus med store feil. Eierskifteforsikringen avviser meg. Svindel?


ARJ

Anbefalte innlegg

Jeg føler med deg. Jeg og selger ble enige om at jeg kunne holde tilbake noen tusenlapper pga. noen småting som måtte fikses. Vi skrev det i overtakelsesprotokollen og jeg tenkte at dette var en rutinesak for megler.

 

Det tok 6 uker (normalt skal det ta maks 14 dager), med masse purring på telefon og e-post uten at det skjedde noe som helst. Det var ikke før jeg raslet med sabelen og truet med å sende saken til Reklamasjonsnemnda for Eiendomsmeglingstjenester at det skjedde noe.

 

På mystisk vis fikk jeg pengene dagen etter.

 

Megleryrket hadde dårlig rykte på 90/00-tallet, men det har jaggu meg ikke blitt noe bedre i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler med deg. Jeg og selger ble enige om at jeg kunne holde tilbake noen tusenlapper pga. noen småting som måtte fikses. Vi skrev det i overtakelsesprotokollen og jeg tenkte at dette var en rutinesak for megler.

 

Det tok 6 uker (normalt skal det ta maks 14 dager), med masse purring på telefon og e-post uten at det skjedde noe som helst. Det var ikke før jeg raslet med sabelen og truet med å sende saken til Reklamasjonsnemnda for Eiendomsmeglingstjenester at det skjedde noe.

 

På mystisk vis fikk jeg pengene dagen etter.

 

Megleryrket hadde dårlig rykte på 90/00-tallet, men det har jaggu meg ikke blitt noe bedre i dag.

 

Nei, men tror nesten det har blitt enda verre nå etterhvert.

Megleren jeg brukte selv var flink å snakke for seg.

Men glemte å notere nummeret til de som var på privatvisninger bl.a

Når vi skulle ha visning kl 16.45 på en onsdag så ble jeg litt satt ut og sa at "hvem gidder å gå rett fra jobb, stå i rush i stavanger for å komme på en visning?" nei det var normalt det i dag.

Endte opp med at han kom 45 min forsent selv på grunn av rush så ingen visningsskilt eller noe. ,

 

Men han var ryddig. Det skal han ha.. Alt etter boka utenom det, men fytti mye lugubert det er i den bransjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...