Gå til innhold

FEATURE: Dette er redaksjonens drømmeoppfølgere


Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke sagt nei takk til et nytt spill med Spyro eller Crash. Jeg husker fortsatt hvor morsomt det var å spille, og hvordan mamma måtte oversette dialogen i Spyro for meg, hehe.

Alle som noen gang har eid en ps1 vil ha Crash og Spyro tilbake. Kan jo legge til at det er Activision som har rettighetene over karakterene. Activision er kjente for å være noen kyniske jæ*** som gjør sitt ytterste for å grave dypeste mulig i vår lommebok.

 

Ett eksempel er jo at di la til Spyro i Skylanders for å tjene gryn istede for å gjør fansen fornøyd. Tror nok at noen må kjøpe rettighetene ellers vil Cashivision ruge på rettighetene for å misbruke karakterene i slike mikrotransaksjonspill/konseptspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omtrent alt fra Bullfrog, spesielt Dungeon Keeper og Theme Hospital. Warcraft 4 tar jeg imot med åpne armer, selv om Blizzard har mistet en del stjerner i boka mi de siste årene.
Et skikkelig Sim City, ikke det dritet som kom ut for noen år siden.
Twisted Metal hadde også vært gøy!
Warhammer: Dark Omen hadde jeg også satt pris på.
Et nytt Counter-Strike med rot fra 1.6. Kan godt si CS:GO, bare fjern alt dilldallet på kartene, kopier nettverkskoden, hitboxene og våpnene fra 1.6.
Kommer ikke på flere i farta.

 

Edit: Full Throttle som en nevnte oppi her, samt Discworld. *sikle*

Endret av fluks1
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde ikke sagt nei takk til et nytt spill med Spyro eller Crash. Jeg husker fortsatt hvor morsomt det var å spille, og hvordan mamma måtte oversette dialogen i Spyro for meg, hehe.

Alle som noen gang har eid en ps1 vil ha Crash og Spyro tilbake. Kan jo legge til at det er Activision som har rettighetene over karakterene. Activision er kjente for å være noen kyniske jæ*** som gjør sitt ytterste for å grave dypeste mulig i vår lommebok.

 

Ett eksempel er jo at di la til Spyro i Skylanders for å tjene gryn istede for å gjør fansen fornøyd. Tror nok at noen må kjøpe rettighetene ellers vil Cashivision ruge på rettighetene for å misbruke karakterene i slike mikrotransaksjonspill/konseptspill.

 

Man kan jo alltids håpe at de gir fra seg rettighetene eller faktisk bestemmer seg for å lage nye og gode spill i seriene.

 

No One Lives Forever. Fortsatt den beste FPS-serien som noensinne er lagd. Ville smakt med en oppfølger, men også skummelt.

Ja! Det hadde vært noe, det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...