AfterGlow Skrevet 19. februar 2015 Skrevet 19. februar 2015 Facebook jobber med en egen VR-applikasjon for den populære tjenesten.Snart kan du oppleve Facebook i VR
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. februar 2015 Skrevet 19. februar 2015 Snart kan du oppleve Facebook i VR ... den der gikk glatt inn på topp 10 lista over ting jeg ikke ønsker å oppleve, rett bak punktet om fordypning i rosablogger.
Greddy26 Skrevet 19. februar 2015 Skrevet 19. februar 2015 Snart kan du oppleve Facebook i VR... den der gikk glatt inn på topp 10 lista over ting jeg ikke ønsker å oppleve, rett bak punktet om fordypning i rosablogger. Stabeist du da som ikke gidder og prøve nye ting.. du må leve eit trasigt liv med sånne holdninger.... 3
asdfteam Skrevet 19. februar 2015 Skrevet 19. februar 2015 Gleder meg til "Hun var lei av å være flat. Du vil ikke TRO hva hun gjorde! (3D)" ;-) 5
Raven_Heart Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Gleder meg til "Hun var lei av å være flat. Du vil ikke TRO hva hun gjorde! (3D)" ;-) Jeg skal vurdere å bry meg med sånne ting den dagen vi får virtuelle hansker så jeg kan "ta" på de impliserte godsakene i tillegg ... 1
Geir Kristian Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Gleder meg til "Hun var lei av å være flat. Du vil ikke TRO hva hun gjorde! (3D)" ;-) Var dette meint som kritikk til overskrifta? i så fall; kan du komme med en like kortfattet og konkret overskrift sjølv? Begynner å bli passe drittlei av alle kommentarene ang. clickbait her på forumet no.
KimL Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Snart kan du oppleve Facebook i VR... den der gikk glatt inn på topp 10 lista over ting jeg ikke ønsker å oppleve, rett bak punktet om fordypning i rosablogger. Haha
Anbefalte innlegg