Gå til innhold

iPhone 5 vs HTC One X og tilsvarene?


cmx2k

Anbefalte innlegg

Heihei!

Nå er ikke jeg den som bruker masse penger på dyre telefoner, og må ikke ha det råeste heller.

 

Har en HTC One X som jeg har hatt i 2år, men den har takka for seg.

Fikk tilbud om en nesten ubrukt iPhone 5, veldig billig så jeg slo til på dette.

 

Aldri hatt iPhone, kun HTC og Sony de siste årene, men liker å prøve noe nytt :)

Så jeg lurer på hvordan iPhonen er kontra HTC'n jeg har hatt? Ligger ikke disse to telefonene i ca samme klasse?

Ligger vel også litt i samme klasse som Galaxy S3 eller 4, litt usikker der?

 

Har jeg nedgradert eller oppgradert meg her nå?

Enda ikke fått telefonen så er bare litt spent på 'hva jeg har gjort for noe her' :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da ikke nedgradert meg akkurat da :)

At iPhone er noe anneledes enn Android er ikke det jeg tenker på, men sånn generell ytelse, kamera, skjerm osv.

 

Litt treigere cpu, like mye ram, men en bedre skjerm utfra hva jeg kan se i specsa der kansje?

 

Htc'n var jeg i allefall knallfornøyd med hva ytelser osv angår til mitt bruk :)

Endret av cmx2k
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

HTC er nok raskere på papiret, men et annet OS på iPhone gjør at de begge føles like raske. Ca like bra på kamera, begge har meget god lyd, og begge har fin skjerm.

 

Du har ikke nedgradert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er ikke mer feil på iPhone enn andre, men det skrives mye om det fordi det selges så utrolig mange av dem. Dessuten har det blitt en "moteting" å slenge dritt om iPhone. Journalister har også hoppet på den "trenden"

 

Jeg har hatt alle iPhones opp gjennom historien og har aldri hatt problemer med en eneste av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...