Gå til innhold

Oslo 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

To sjeler, en tanke.....

Tøft dette, med flott linje inn i bildet. Måtte se flere ganger for og få med meg detaljer. Lurte på hvorfor hun sto så lavt...rulletrappen på innsiden:-) Ser også en person i den andre trappa som du har navlekutta på samme måte som et av de andre bildene dine. Stilig perspektiv er det i alle fall her:-)

Lenke til kommentar

Et litt mystisk preg over bildet! Spennende! Liker! :)

 

Takk Smort1!

 

To sjeler, en tanke.....

Tøft dette, med flott linje inn i bildet. Måtte se flere ganger for og få med meg detaljer. Lurte på hvorfor hun sto så lavt...rulletrappen på innsiden:-) Ser også en person i den andre trappa som du har navlekutta på samme måte som et av de andre bildene dine. Stilig perspektiv er det i alle fall her:-)

 

Tusen takk. For meg er det så naturlig at hun er på vei ned i rulletrappa at jeg tenkte ikke over at det faktisk er litt vanskelig å se. Jeg går forbi her hver dag.

 

 

Var sikker på at dette var pentaxen også :D Uansett et stilig bilde med god komposisjon. Liker veldig godt samlingspunktet i høyre hjørne (som også danner en passelig firkant)

 

Takk. Ja, litt Pentaxen over dette - hadde nok ikke lastet det opp hadde det ikke vært for at jeg så bildet hans i dag tidlig.

 

Meget godt komponert bilde.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Tusen takk Ragnar!

 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ang. hvem som blir inspirert av hvem, så slår det vel begge veier:-) Jeg henter i hvert fall mye inspirasjon av din stil Henning. Så mitt bilde er det vel en del hsp over....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...