Gå til innhold

Norges Counter-Strike-håp kvalifiserte seg til ESL One med glans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter første runde i gruppe A var det i mine øyne LGB som var favoritter mot Flipside, selv om de både på CSGolounge og HLTV sine sider var underdogs.

 

De overbeviste stort mot CW, mens Flipside ikke imponerte nevneverdig i sin kamp mot Liquid.

 

Overraskende å høre Zeves i intervjuet etter kampen si at Inferno er et av deres svakere maps, da de tidligere har slått storlag som Na`vi og VP på samme mapet.

 

Disse gutta har et enorm potensiale, og for oss som følger CS-scenen er det herlig å se et norskt lag prestere helt i toppen.

 

Blir gøy å følge LGB i Katowice!

Lenke til kommentar

Må forresten si at jeg er litt overrasket over at dette ikke blir skrevet om tidligere. Kanskje lite action på nyhetsfronten her i helga? Dette skjedde jo allerede på lørdag ettermiddag.

 

Det er pga normal arbeidsuke, samt. at gruppe B var ikke ferdigspilt før søndag kveld. Ville gjerne ha med sammendrag og alle videre før publisering. :)

Lenke til kommentar

 

Må forresten si at jeg er litt overrasket over at dette ikke blir skrevet om tidligere. Kanskje lite action på nyhetsfronten her i helga? Dette skjedde jo allerede på lørdag ettermiddag.

 

Det er pga normal arbeidsuke, samt. at gruppe B var ikke ferdigspilt før søndag kveld. Ville gjerne ha med sammendrag og alle videre før publisering. :)

Kunne tenke meg noe sånt. Det var ikke ment som kritikk heller, bare hadde regnet med å se noe om det på søndagen :)

 

God artikkel! Likte også artikkelen før med de kvalifiserte gjetningene på hvem som gikk videre.

Lenke til kommentar

 

 

Må forresten si at jeg er litt overrasket over at dette ikke blir skrevet om tidligere. Kanskje lite action på nyhetsfronten her i helga? Dette skjedde jo allerede på lørdag ettermiddag.

Det er pga normal arbeidsuke, samt. at gruppe B var ikke ferdigspilt før søndag kveld. Ville gjerne ha med sammendrag og alle videre før publisering. :)

Kunne tenke meg noe sånt. Det var ikke ment som kritikk heller, bare hadde regnet med å se noe om det på søndagen :)

 

God artikkel! Likte også artikkelen før med de kvalifiserte gjetningene på hvem som gikk videre.

 

 

Tusen takk. All kritikk/tilbakemelding blir mottatt med glede. Jeg nyter å lage disse artiklene, så det er en stor glede for meg at det også gleder andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...