Gå til innhold

Lærling Statoil 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Angående COPNO, Står fortsatt søknad status secondary review. Og har noen av dere som ble innkaldt vært inne og fått noe nærmere svar?

Vil tru att når da står secondary review so er du desverre ikkje komt lenger, dei skulle komme med svar før påskeferien til meg og vil tru dei andre og :O

 

 

 

Conoco tar bare inn til en intervjufase har jeg blitt fortalt, så løpet er nok kjørt der ja.

 

Dere hadde vell rett på en eller annen måte, Fikk avslag på som industrimekaniker. Vil nok tro jeg får avslag på Kranfører og NDT, Så Gratulerer til den som fikk jobbene og lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

Angående COPNO, Står fortsatt søknad status secondary review. Og har noen av dere som ble innkaldt vært inne og fått noe nærmere svar?

Vil tru att når da står secondary review so er du desverre ikkje komt lenger, dei skulle komme med svar før påskeferien til meg og vil tru dei andre og :O

 

 

 

Conoco tar bare inn til en intervjufase har jeg blitt fortalt, så løpet er nok kjørt der ja.

 

Dere hadde vell rett på en eller annen måte, Fikk avslag på som industrimekaniker. Vil nok tro jeg får avslag på Kranfører og NDT, Så Gratulerer til den som fikk jobbene og lykke til!

 

Fått avslag selv, triste greier. Påbygg neste dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier.

Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju?

 

Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse.

 

Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

 

Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier.

Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju?

 

Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse.

 

Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt.

 

 

Sto selv med gode referanser og tidligere erfaring og turer i offshore, og med en del kurs. Så vil jeg si meg enig at det systemet dem bruker var meget rotete av seg å til å være bruker vennelig.

 

Er du sikker på det er bare 1 inntak? det ser jo ut som bare Industrimekaniker inntaket er ferdig for denne gang, så har du NDT og kranfører enda som ikke er ferdig som jeg forstår.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

 

Mente å huske forrige runde var siste, hvertfall i bergens området. Fikk selv avslag med 5,5 i snitt kjemi prosess, triste greier.

Har du fått avslag på intervju eller avslag på læreplass etter intervju?

 

Avslag til intervju, referansene mine var god søknaden min var god og snittet mitt var bra. De har sagt at de har hatt kaos med systemet dems i år, og antar jeg kan være et offer for det. Personer med langt lavere snitt og dårligere generelt har fått intervju ved en feiltagelse.

 

Det blir mest sannsynlig ikke et inntak til, det går på om de er misfornøyd med kandidatene sålangt.

 

 

Sto selv med gode referanser og tidligere erfaring og turer i offshore, og med en del kurs. Så vil jeg si meg enig at det systemet dem bruker var meget rotete av seg å til å være bruker vennelig.

 

Er du sikker på det er bare 1 inntak? det ser jo ut som bare Industrimekaniker inntaket er ferdig for denne gang, så har du NDT og kranfører enda som ikke er ferdig som jeg forstår.

 

Conoco sitt er jeg 99% sikker er kun 1 inntak, jeg kjenner personer som har fått tilbudt læreplass forrige uke. Da mener jeg ikke kun intervju, men direkte læreplass.

 

Statoil er det mulig det er inntak til, men det er sterkt tvilsomt. Eneste jeg vet er at de har en kjønnskvotering samt en slags skole kvotering, de "må" ta inn så og så mange jenter og kan maksimalt ta et visst antall fra hver skole. Merkelige greier spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

 

Er det noen som har hørt noe fra Statoil angående lærlingintervju i 2015?

 

Hei  :)

 

Er det noen som har blitt kalt inn til intervju(2016) som søkte på industrimekanikerfaget hos Statoil?

 

Har hørt om folk som skal på intervju, men de går prosess, kran osv..

Har ikke hørt noen ting ennå...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...