Gå til innhold

Lærling Statoil 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikkje som eg har hørt nei, har du hørt om nokon som skal inn 10.mars? :) lykke til forresten!

Så vidt jeg vet er jeg den eneste i fra området som skal nedover. Hvor holder du til? :)

 

Kjem ifrå Voss, men går på skule i Bergen, dei sa til meg att da e meg og 1 til (trudde først da va deg når eg såg inlegget ditt ;) )

som skal på intervju på denne jobben. og har ikkje hørt noko meir ifrå klassen min eller området rundt :)

Lenke til kommentar

Ååja! Du får ha lykke til i allefall :) lurer på om de skal ha mange inn i elektrikergruppen på intervju?

Takk skal du ha! Snakket med ein som går automasjon er ikkje det elektro? Han hadde ikkje fått noko svar, heller ingen i klassen

Endret av Kjakan97
Lenke til kommentar

 

Ååja! Du får ha lykke til i allefall :) lurer på om de skal ha mange inn i elektrikergruppen på intervju?

Takk skal du ha! Snakket med ein som går automasjon er ikkje det elektro? Han hadde ikkje fått noko svar, heller ingen i klassen
Automasjon og elektro er 2 forskjellige fag ja :) Hmm tror de ikke skal ha flere enn 2 elektrikerlærlinger, så sitter i høyspenning nå :o
Lenke til kommentar

 

 

,noen som har fått mail fra statoil? fra ei som kaller seg ivana stanojevic?

 

Er det angående innkallelse til intervju?

 

 

er det noen som har begynt å få tilbud om læreplass?

 

nei, fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat, noen flere som har fått det ?

 

nei har ikke fått den.. du har vært på intervju? har du svart på den mailen ang bakgrunnssjekk?

 

Lenke til kommentar

 

 

 

,noen som har fått mail fra statoil? fra ei som kaller seg ivana stanojevic?

 

Er det angående innkallelse til intervju?

 

 

er det noen som har begynt å få tilbud om læreplass?

 

nei, fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat, noen flere som har fått det ?

 

nei har ikke fått den.. du har vært på intervju? har du svart på den mailen ang bakgrunnssjekk?

 

 

nei, har ikke vært på intervju, og heller ikke fått noe mail..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

,noen som har fått mail fra statoil? fra ei som kaller seg ivana stanojevic?

 

Er det angående innkallelse til intervju?

 

 

er det noen som har begynt å få tilbud om læreplass?

 

nei, fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat, noen flere som har fått det ?

 

nei har ikke fått den.. du har vært på intervju? har du svart på den mailen ang bakgrunnssjekk?

 

 

nei, har ikke vært på intervju, og heller ikke fått noe mail..

 

Hvilket fag søkte du i? :) kan jo virke som om de fortsatt holder på med intervjuene siden de sendte deg den mailen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

,noen som har fått mail fra statoil? fra ei som kaller seg ivana stanojevic?

 

Er det angående innkallelse til intervju?

 

 

er det noen som har begynt å få tilbud om læreplass?

 

nei, fikk mail om at jeg var en aktuell kandidat, noen flere som har fått det ?

 

nei har ikke fått den.. du har vært på intervju? har du svart på den mailen ang bakgrunnssjekk?

 

 

nei, har ikke vært på intervju, og heller ikke fått noe mail..

 

Hvilket fag søkte du i? :) kan jo virke som om de fortsatt holder på med intervjuene siden de sendte deg den mailen.

 

industrimekanikerfaget, sto at de skulle prøve å bli ferdig med søknadprosessen 1.april:)

Lenke til kommentar

Angående COPNO, Står fortsatt søknad status secondary review. Og har noen av dere som ble innkaldt vært inne og fått noe nærmere svar?

Vil tru att når da står secondary review so er du desverre ikkje komt lenger, dei skulle komme med svar før påskeferien til meg og vil tru dei andre og :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...