Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Her funker begge versjoner, men svarthvit'n har best skarphet. Den svarte skyggen i bildekant på den lyse plakaten ville jeg enten kuttet vekk eller klonet vekk da den trekker ufortjent oppmerksomhet akkurat i bildekant. Ellers intet å bemerke her. Roar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Såkalt walk-in-closet? Jeg likte best V1. Kåpa i vinduet "gjorde" bildet.
Gjest member-296438 Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Likte det nostalgiske preget i s/hv versjonen. Flott bybilde med en snerten kommentar fra din side:-) stilig perspektiv. Hva med et kutt på v side mellom vindu og port....jeg bare spør:-)
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Takker for hyggelige , positive og konstruktive tilbakemeldinger - Roar , Helene og Pentaxen. Hvis jeg skal kutte går jeg for Roar's løsning , ved å kutte mellom vindu og porten blir det noe forstyrrende buskvekster nede i venstre hjørne. Vennlig hilsen Alec
Anbefalte innlegg