Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mottar du stønader fra Nav, men har bevisst omgått systemet? Er det ting du ikke har fortalt til Nav fordi dette kan påvirke utbetalingene du får? Da vil jeg gjerne prate med deg!

 

Jeg skriver for tiden masteroppgave i sosiologi ved Universitetet i Oslo. Oppgaven handler om personer som mottar Nav-stønader, men som av ulike grunner omgår systemet for å få penger utbetalt. Årsakene til dette kan være mange og jeg vil gjerne høre din historie og refleksjoner rundt dette. Det kan enten være at du kun livnærer deg på stønader fra Nav, eller at du kombinerer det med andre kilder til livsopphold.

 

Jeg vil gjerne møte deg for en prat og intervjue deg om dette emnet. Spørsmålene jeg vil stille vil handle litt om deg og din bakgrunn, din erfaring med Nav, hvordan du har tilpasset deg Nav sine regler og lignende. Jeg er både interessert i å prate med personer som gjør dette nå, eller har gjort dette tidligere.

 

Det er bare jeg som har tilgang til informasjonen du gir meg. Nav og andre statlige instanser vil ikke få vite at du er deltaker i prosjektet. Du vil være helt anonym i oppgaven, og du kan trekke deg når som helst.

 

Det er ikke gjort så mange studier av dette, og din historie og refleksjoner vil derfor være veldig nyttig for meg og oppgaven.

 

Studien er meldt til Personvernombudet for forskning, Norsk samfunnsvitenskapelig datatjeneste AS.

 

Ønsker du å delta eller har spørsmål rundt oppgaven, ta kontakt med meg Elisabeth Grønvigh på e-post [email protected].

 

Vennlig hilsen Elisabeth Grønvigh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...