Gå til innhold

"May the force be with you"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig dette, og jeg vil tro det er morsomt å lage også. På min skjerm er det et veldig tydelig gulstikk i dette bildet. Litt kan være stemningsfullt, men her synes jeg det ble i overkant. Jeg ville også hatt litt mer luft under figurene, nå ser det ut som de står på bilderamma, og spesielt hvis man printer ut og henger opp kan det bli litt rart.

 

Kreativt og severdig!

Henning

Lenke til kommentar

Stilig dette, og jeg vil tro det er morsomt å lage også. På min skjerm er det et veldig tydelig gulstikk i dette bildet. Litt kan være stemningsfullt, men her synes jeg det ble i overkant. Jeg ville også hatt litt mer luft under figurene, nå ser det ut som de står på bilderamma, og spesielt hvis man printer ut og henger opp kan det bli litt rart.

 

Kreativt og severdig!

Henning

 

Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv tilbakemelding. Enig i det du skriver. Komposisjonen og plasseringen av figurene ble ikke helt optimal og jeg strevde litt med dette, delvis på grunn av alluminiumsfolien som figurene stod på (jeg kunne nøyd meg denne som bakgrunn). Fargene er et resultat av litt eksperimentering med "presets" i Lightroom. Ble nok litt i overkant, men hvis man tenker seg at dette foregår under Tatooine's to soler, gjør det kanskje ikke så mye...:)

 

Mvh Gard

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...