Gå til innhold

Norsk (H) guild på Frostwhisper/Bladefist/Zenedar rekrutterer.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi har akkurat begynt med vår mythic-progresjon og søker derfor flinke og hyggelige folk til rosteren vår. Vi trenger hovedsakelig warlock, spriest og boomkin samt en valgfri healer. Er du flink og er gira på et norsk guild er det bare å søke uansett.

 

Vi raider onsdag og søndag, og gjenstår det noe setter vi opp raid for tirsdag.

 

Vi har HM HC på farm og har 15-mannet Kargath mythic. Vi har valgt å ikke PUGe videre progresjon før vi får tak i 2-3 til vår faste roster.

 

Håper dette kan være av interesse. Vi er en hyggelig gjeng!

 

legg til Mushiro#1195 hvis du vil prate over bnet istedet :)

 

-Even

Endret av Mushiro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er kravet på ilvl/dps?

Jeg antar at det er noe.

Og er det kun de classes nevnt i førstepost som er prio inn?

Hei!

 

Vi har fått inn warlock og druid nå, men trenger fremdeles DPS. Hva spiller du? Ilvl er ikke noe direkte krav, men du må være "raidklar".. 650 er helt OK. Gearing går fort da de fleste har 670+. Dps må ligge på et nivå som reflekterer at du kan classen din og ikke er noob :)

Takk for interessen!

Lenke til kommentar

Mainen min er allerede i et mythic team, men hunteren trenger en spot. Er 2/7M på mainen med litt progression på både Bracken og Tectus. Hunteren er ilvl 662 og jeg tror den er 7/7HC.

 

Gi meg en heads up om dere er ute etter en Hunter.

Hei Refsa,

 

Du kan få social-status, men raidingspot blir vanskelig når det ikke er mainen din. Vi må være ditt eneste raidingguild om du skal raide mythic hos oss. Du kan selvfølgelig være med på HC osv på flex.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

 

Vi har akkurat begynt med vår mythic-progresjon og søker derfor flinke og hyggelige folk til rosteren vår. Vi trenger hovedsakelig warlock, spriest og boomkin samt en valgfri healer. Er du flink og er gira på et norsk guild er det bare å søke uansett.

 

Vi raider onsdag og søndag, og gjenstår det noe setter vi opp raid for tirsdag.

 

Vi har HM HC på farm og har 15-mannet Kargath mythic. Vi har valgt å ikke PUGe videre progresjon før vi får tak i 2-3 til vår faste roster.

 

Håper dette kan være av interesse. Vi er en hyggelig gjeng!

 

legg til Mushiro#1195 hvis du vil prate over bnet istedet :)

 

-Even

Vi trenger nå en tank. Gogo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...