jannern22 Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 prøver å starte opp demo til Ffa 2004. Det som da skjer er at jeg får denne meldinger: "fifa 2004 requires hardware acceleration" Hva vil de si? får jeg ikke spilt fifa 2004? er det noe jeg kan gjøre?
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 prøver å starte opp demo til Ffa 2004. Det som da skjer er at jeg får denne meldinger: "fifa 2004 requires hardware acceleration" Hva vil de si? får jeg ikke spilt fifa 2004? er det noe jeg kan gjøre? du må vel forandre innstillingene i spillet fra software til hardware acceleration tror jeg..er ikke sikker
FpsStu Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 prøver å starte opp demo til Ffa 2004. Det som da skjer er at jeg får denne meldinger: "fifa 2004 requires hardware acceleration" Hva vil de si? får jeg ikke spilt fifa 2004? er det noe jeg kan gjøre? du må vel forandre innstillingene i spillet fra software til hardware acceleration tror jeg..er ikke sikker Problemet skjer jo når han skal starte spillet... hvordan skal han da endre innstillingene inne i spillet? mener det er mangel på drivere (muligens skjermkort) kanskje ikke DX9 er inne? edit: whohooo! 1300 poster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå